| 1 yorum ]

Dünyanın en büyük ajans grubu GroupM ve comScore tarafından yeni yapılan bir araştırmaya göre, Facebook, twitter, YouTube gibi sosyal medya sitelerinde boy gösteren, insanları arkadaş listesine ekleyen, bir şekilde sosyal medya yatırımı yapan markaların Google aramalarının arttığı ve bu aramalardan sitelerine gelen kişi sayısının katlanarak arttığı sonucuna varılmış.

Rakamlarla konuşmak gerekirse; insanların Facebook veya YouTube'de videosunu izledikleri bir markayla ilgili arama yapma ihtimalleri 2.8 katına çıkıyormuş. Yine bu tip videolar izleyenlerin, arama yaptıktan sonra o markanın reklamına tıklama ihtimali de %50 artıyormuş.

1 yorum

Egitim-Akademisi dedi ki... @ 25 Eylül 2015 08:25

Youtube sayesinde kimler kimler zengin olmadı ki.!?

http://egitim-akademisi.blogspot.com

Yorum Gönder